Inte så mycket tid!


Ja, Precis idag har jag verkligen inte haft tid för att just sitta här.
Båda barnen har velat ha hela mamma idag. Lill tjejen har mest vart vaken hela dagen och storebror har velat att jag ska sitta och leka med han mest hela dagen. Och han har åkt runt med sin bil i hela lägenheten och dragir fram precis nästan varje leksak, Sen så strejka han när han skulle sova middag,Det ville man ju inte göra idag,
Men det blev tillslut en sen middag då han själv gick in och somna i sängen.

Har fått städa 48 gånger idag känns det som.
Inte får någon liten tid över till mig, Eller jo när pappan kom hem då fick jag gå till affären.
Och nu är det jag och Hailey som är vakna . Milo sover och Pappa P är inte hemma.
Imorgon blir det en lugn och skön familjedag hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0