Mycket gjort


Idag vaknade mamman klockan halv tio, Då fick jag väcka alla andra dåvi skulle iväg.
Fick upp alla och vi gjorde iordning oss sen åkte vi i väg till eskilstuna för att köpa en babysitter till Hailey.

Så nu har hon en :D
Efter eskilstuna blev det vidare till min farmor och farfar för att fira farfar som fyller 69 år idag :)

Nu är jag och Hailey hemma själva då pappan har åkt ut en sväng, Och min fina som har åkt till morfar för att spendera några dagar med honom. ♥

Saknar redan min stora bebis .
Nu ska jag och Hailey har lite tjejmys här hemma

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Ne men tusen tack gulle du! :) Vad glad jag blir att du tycker! (Jag tycker själv att min man gjort ett strålande val kring just ringen. Haha. Jag är lite småförälskad i den.)



Tusen tack för att du lämnade ett spår efter dig. :) Superskoj! Himla söt lite dotter du har. :) Stort lycka till framöver!

2012-03-03 @ 20:05:23
URL: http://hannablog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0