Ja.! Det va en överraskning

Satt och tog det lungt i soffan.
Och då kände jag plötsligt spykänsla.
Gick till toan för säkerhetens skull o satte mig där. Spydde jag?! Ja det gjorde jag! Kom som världens överraskning .. Efter så gick jag in och skulle titta till Milo.
Och där ligger stackarn med spyer neranför sängen och i sängen och han har inte sagt något :/

Bytte hela hans säng, torkade upp spyerna på golvet och fick duscha pojken. Nu ligger han i en nybäddad säng och det kommer förhoppningsvis inga mer spyer för i kväll..

Vet ju inte ens vart det här kom i från men just nu är det bättre och det känns som att jag inte ska spy något mera..

Men tycker så synd om Milo som inte ropade på mamma när hände.
Brukar annars ropa på mig :/ Inte idag..

Nu ska jag försöka sova igen och hoppas det går bättre denna gång..
Om lillasyster han sluta bråka med mamma en liten stund så jag hinner somna skulle också vara jättebra :D

Godnatt alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0