Vakna till liv.


Hela familjen är vakna nu eller pappa är ju och jobbar men mamma och barnen är vakna.
Först väckte Milo mig klockan åtta och strax efter det vaknade Hailey, Vi låg kvar i sängen och matade Hailey och sen läste vi en bok, Efter det så somnade alla tre om i mammas säng och vaknade nu :P

Nu ligger Hailey och sover i min famn och Milo leker,
Ska se om lillasyster fortfarade vill sova om jag lägger henne i vagnen för jag skulle behöva städa lite..


Pappan kommer hem lite tidigare i dag då han ska hämta katten hos vetrinären som ska bli kastrerad idag.

trodde jag kunde ta lite bilder imorse på barnen men då va kameran utladdad.
kommer kanske några bilder på dan :D

Nu måste ja bytta kläder då lilla Hailey spydde ner hela mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0