Packa packa!!

Det är det ända jag gör känns det som!
Och tvätta.. Håller på och tvättar allt nu. Så vi flyttar utan någon smuts tvätt. Packat Milos väska också då han åker till morfar imorgon då vi ska hålla på och flytta..

Ikväll ska älsklingen få jobba lite också.
Ska packa ordning det sista i kartongen från förådet.

Och imorgon ska vi packa allt det sista.
Alla köks saker och sånt man behövt använt.

Men snart är vi i en ny lägenhet och då ska allt upp igen . Så man kan vi i en riktig lägenhet än med kartonger över allt.. Skönt ska det bli.
Hoppas att jag kan få det fint. Då jag får görs precis hur jag vill :)

Fattas lite saker men det får bli en sväng till Ikea såsmoningom :)

Nu ska jag sitta en stund. Ryggen och höfterna tar i mot väldigt mycket.
Milo sover middag så jag ska bara sitta just nu en stund :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0