Kan inte gå :/

Jag har ont :/
Jag kan inte ens gå..

Ny på kvällen har det varit som jobbigast, kunde inte ta ett steg frammot , Varför blir det så?
Älsklingen gick BÄRA mig till badrummet då jag skulle duscha och se om det inte kunde bli lite bättre efter en varm dusch. Blev det bättre? Nej :(

Varför ska det göra så ont? Varför ska jag inte kunna ta mig frammot utan att gå i snigelfart!?

Jag har fått gått runt på kryckor här hemma nu på kvällen så jag har kunna tagit mig till toan och tillbaka till soffan där ja nu har suttit sen Milo gick och la sig..

Hoppas verkligen det är bättre imorgon få vi ska till MVC och städa lägenheten..

Det är ju synd om Mili dom inte kan ha en mamma som kan ta sig fram , Som kan leka med honom.

Nu kan lillasyster komma så mamma kan gå igen och leks runt med storebror <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0