Ensam hemma med Hailey


Pojkarna har åkt en stund till farmor och farfar då blev jag och lilla Hailey hemma.
Orkar inte så mycket mer nu ikväll.
Har storstädat hela lägenheten , Lagat mat
Och vi va i gamla lägenheten förut idaag och städade ut den.

Lillälsklingen har precis fått mat så hon är mätt och belåten och sover så sött i sin vagn nu :D♥
Och mamma sitter ner och kan ta det lite lungt en stund för första gången idag.

Inatt så va det inte en sån rolig natt.
Lillen ville inte somna, Ville äta i små stunder i flera timmar.
Milo vaknade och inte kunde somna om, Va så trött så jag hade ont i ögonen.

Men tillslut la jag Haliey brevid mig i sängen då somnade hon .
Hon ville bara ligga brevid mama sin ♥

Men då va ju Milo fortfarande vaken :/ Så det blev ju ingen sömn på någon timme till..
Sen la han sig i mellan mamma och pappa och somnade efter ett tag.

Då fick äntligen mamma sova. kl 03
sen gick vi upp kl 09..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0