Sjön.Stan.Sola


Idag tog pappan med oss ut till sjön.
Meningen va att bara han och Milo skulle åka men vi fick följa med :P
Det va så härligt väder och Milo såg fram imot att få fiska med pappa :)


Och han va jätteduktig ♥

Efter det så tog vi en sväng till stan där det inhandlades nya leggings och body till Hailey.
Vart hemma en stund nu och jag inskaffade mig en dammvippa som jag tycker är så mycket bättre att ha en att gå runt med en trasa överallt ..


Har nu äntligen efter två månader fått upp min hylla i hallen :)
Nöjd Mikaela!

Har varit nere och solat en stund idag också HÄRLIGT!

Nu lagar jag lite mat till mig sen spikar jag mig ner i soffan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0