Helg ;)

Nu tar jag helg :)
Har fixat massa idag så jag och barnen har mest suttir på en buss idag!
Förs flen, Sen katrineholm Tills slut hem :D

Milo ska spendera helgen hos morfar och sin morbror kim.
Och jag få ladda upp mig Det kan jag säga verklgen behövs den här veckan har fan varit den jobbigaste veckan i mitt liv ända sen Milo föddes.

Han har verkligen gått på mina sista nerver och vill verkligen inte lyssna på mig, Gör allt han inte får göra!
så nu ska jag bara ta det lung. Vara Mikaela någon timme hit och dit.
Har verkligen inte kunna vart det nu.

Det är så jävla tufft när han är så här, Jag vill ha min snälla pojke tillbaka!

Men hos morfar får han det bra några dagar och all uppmärksamhet .
Idag kommer det bara vara jag och Hailey och vi kommer knappt få se på pappan.
Men det klarar vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0