MullBull!

Nu får det för fan räcka!!
Har ni inte ett eget liv?
Han har fan det och han vill inte ha något mer er små fjortisar att göra!!

Och det är SÅ jävla kul att du tycker att du själv är ÄCKLIG för det har jag aldrig sagt!
Men det är riktigt kul att du tycker såna saker om dig själv, För jag tycker också det, Men aldrig skrivit det förr!
Är det här roligt för er?

Och för det första är man ingen toffel för man ska bilda familj och har en familj!
Han vill inte vara vän mer dig, Har har inte vart det på ett tag! Och det är fan inte jag som sagt eller gjort något!!

Låt min familj vara!
Sluta vara så jävla avundsjuk för att han har skaffat ett liv och inte du!!!!

MULLBULL!!!!!!


Hälsningar Mikaela Och Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0