Tisdag

Jag sov jätte dåligt inatt, har haft så himla ont på sidan, Vis revbena, så kan inte sova så bra, världens halsbränna och hosta!
Inte roligt!

Tog Milo till dagis, Sen hem och fixa lite..
La mig i badet en stund, Och somnade!!

Älsklingen hämtade Milo på dagis idag. Och Milo blev så glad att pappa kom <3

Sen blev det pizza till middag för oss, Hade ingen lust att stå vid spisen och hade ont!

Nu ligger Milo och sover, Han va trött idag ..
Och sen tror ja min kille har blivit mörkrädd :/ Det måste vara tänt i ett rum annars hår han inte in där..
Så han ligger och sover med en liten natt lampa nu :)

Jag satte mig i soffan för nu blir det ett avsnitt av Sons Of Anarchy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0