Sålt

Har precis sålt milos gamla bilstol :)
Så nu slipper den ta en massa plats i garderoben :P
Mer plats för mina kläder.

I två dagar har jag och milo städat lägenheten golv till tak.. Det behövdes , Så nu är det skinade rent hemma hos mig igen..
Blir att tvätta alla kläder immorgon, Sen börja packa :)
För måndagen närmar sig med stora steg <3
Då tar jag och milo tåget upp till kriz och är borta en hell vecka :)

Vi har massa planer hon och jag , Och det är en speciell vecka för oss och vi kanske gör den minnesvärd för livet :)
För kriz och jag firar 6 år som vänner <3<3 Bästa vännen man kan ha, Min andra syster som alltd har funnits där och kommer alltid finnas där för mig. Milo som har turen att ha henne som gudmor<3

Det har varit en skön vecka med massa promenader ute i solen.


Kommentarer
Postat av: Kriz

aww, du är underbar och bäst gumman <3 du är tvillingsystern med fyra dagars mellanrum! :) <3

2011-03-25 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0