Våran dag

Vaknade ganska sent idag , Vakna typ halv Tolv Milo med, Sen blev det frukost för honom och jag och krizz fixade oss för att gå ut och möta david :)
Tog en sväng upp på stan och tog en fika.
Krizz fick en liten beundrare (En liten pojke på typ 1) Som satt och flörta med henne hela tiden vi satt på cafet :P

Sen blev det prome vi gick i massa affären och idag fick milo en mössa, Så nu har han typ fyra vårmössor (Kommer bli fler :P)
Han älskade den som han älskar sina nya skor, Han vill alltid ha dom på sig och går så himla stålt i dom :)
Snart får han fler par skor :) Man kan aldrig ha för mycket skor.
Sen så satt vi typ en halvtimme och vänta på bussen för vi träffade ett par killar.
Sen när vi väl kom hem så blev det en snabb middaglur för milo medans jag och krizz gick ner till affären för att köpa lite bröd och sånt , Och jag köpte hem min älskade chilinötter.. ;)

Medans Milo sov så gjorde Anna och Krizz mat , Blev jätte gott.

en liten lekstund för min väldigt envisa son och sen sängen ..

Nu sitter både jag och krizz och nördar oss framför en varsin daorn med musik i lurarna och bara tar det lung..
Hon ska spela en stund med david så för mig blir det kankse en film :)


Kommentarer
Postat av: Patricia & Wilja

Tusen tack för din fina kommentar! :D Din son va verkligen hur söt som helst också. Va kul att du har hittat in på min blogg, hur kommer det sig?

Massa Kramar!

2011-04-01 @ 22:04:06
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Kriz

hihi, en superdag har vi haft!! :) <3

2011-04-05 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0