Lång Jävla natt

Ja. Det kommer nog bli en lång natt här hemma :/ Milos feber är kvar. Så han fick alvedon. Han vakna för en stund sen, och nu är han jävligt pigg. Inte så himla roligt när man själv är Skit trött och förbannad.. Men vilken tur då att han är ledig från dagis imorgon så då behöver han inte gå upp så tidigt. Men måste säkert väcka honom ändå för vi ska på möte, sen kanske vi åker till eskilstuna för att spendera dagen han och jag tillsammans :) Undrar fan när jag kommer få sova för han e verkligen pigg. Går runt och pratar här i lägenheten och har lite små bråk med sin hund. Men men vad ska jag göra när han vägrar att sova :/ bara sitta här en stund med han tills han blir trött igen.. Vi båda saknar Kriz (Milos gudmor ) så himla mkt, så det va jätte Kul att få prata med henne i helgen, och så kanske vi träffas snart :) jobbigt när ens bästa vän bor så himla lång i från en :/

Kommentarer
Postat av: Kriz

Saknar er med!! det är riktigt träligt att man bor så långt ifrån, men vi håller kontakten iaf o det är jag så jävla glad för! Ni är dom bästa i mitt liv :) <3

2010-12-07 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0