Min kille

Så himla jobbigt att vara sjuk :/

Vaknar upp flera gånger om nätterna för att kunna andas, Sover skit dåligt, Så när Milo vilar på dagen passsar jag på med :)

Lillen och jag va ute på en promenad idag, Bara så han får vara ute, Men jag gick och kallsvettades, Men vad gör man inte för sin son.

Sen satt han och lekte på rummet medans jag låg brevid och försökte vara med så mycket som möjligt och leka.
Sen kyper han ju runt i hela lägenheten så där blir det lite springades för att ta bort saker .

Som tur så har han lilla silla som kan underhålla han ibland också :)
Dom älskar att leka med varandra, Så gulligt att se, Silla har älskat honom sen vi kom hem med Milo från sjukhuset :)
Har världens snällaste hund som tur är :)

Min stora kille är så duktig, Han ställer dig mot allt nu, Och försöker ställa sig upp när han sitter på golvet, Sen kan han nästan säga Mamma <3 Så himla underbart att höra, Min 10 månaders son kan nästan säga mamma <3

Nu har Erik kommit hem, Ska duscha sen ska vi åka och hämta en grej som han beställt till sin bil.
Och äta ska vi göra :)


Mammas cooling <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Aww, tiden går så jäkla fort! Saknar min lille gudson, fast han är inte så liten längre :( haha :') alltför längesen man träffade er, får ta tag i det i sommar :) <3

2010-05-31 @ 16:05:43
Postat av: [email protected]

morfars kola kille

2010-05-31 @ 21:06:46
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Har just nu tema baby i min blogg med massor av tävlingar, fråga experten spalt, recensioner, rabatter mm Titta gärna in! :) / Diana

2010-06-03 @ 16:26:58
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0