Imorgon

Igår hämtade wilma på dagis :)
Hur glad som helst för att få träffa sin pappa <3
Hur glad som helst är hon, Bara låg och myste med pappa igår och båda somnade så sött i sängen tillsammans ,

Åkte och handlade igår efter vi hämtat barnen på dagis, Det blev grillat igår , har man en bra kock så har man :)

Imorgon är det Mors dag :) Min första Mors dag, Vi har alla barnen nu på Mors dag , Ska upp till barnens farmor och fira henne på Mors dag med lite fika, Erik har åkt i väg nu för att fixa några saker till imorgon :)
Så gullig han är.

Min lilla buse har verkligen varit mammas pojke idag, Har fått tagit mig tid till honom, Fast det känns som att jag ska dö i kroppen, Hostat så mycket så jag är helt öm i kroppen, Men Förhoppningsvis så blir jag bättre snart :)

Nu ska jag och lilla silla ligga i soffan och mysa tills erik kommer hem <3

Ha det bra
Kram


Mammas lilla silla :)

Världens goaste tjej :)

Far & Son Kärlek <3

Mammas kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0