Hund

I fredags så va mamma barnvakt till Milo, Hade honom ända tills på söndag, Känndes lite konstigt att vara utan min son, När man har varit med han alla dagar tills nu, Men det gick bra.
Milo va glad hela tiden :)
Fick träffa sin morfar också.

När vi lämnade Milo, Så kom min hund med :)
Har saknat min lilla silla. Men nu är hon med mig :)

Milo börjar bli frisk nu så skönt att ionte höra han hosta hela tiden, Lite hosta har han kvar, Men han har fortfarande sin medicin så snart är den väl helt borta.
fortfarande täppt i näsan,, Men han har nässray så den är väl borta snart med :)

Lillen springer runt i sin gåstol och tycker det är jätte roligt :)
Älskar verkligen gåstolen.

Nu äter Milo helt annulunda

07-08 Så får han välling
12:00 Får han en burkmat/Gröt + dessert och Jucie
16:00 burkmat
19:30 Får han välling

Milo har fått hem mössan och bodyn nu :)
Jättefina




Kommentarer
Postat av: Janina - g

Svar: Tack! :) Din kille är en riktig sötis han med :)

2010-05-10 @ 18:16:52
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0