Blöja

Milo har alltid använt pampers blöjor,Men nu dom senaste dagarna har han skitit igenom sin bjöja, flera gånger.
Så nu ska vi testa libero och se om dom är lite bättre:)

Måste tvätta hans lakarn och påsklakarn, Varje dag, fast han har flera så skiter han ner dom hela tiden, och hans snuttefilt är snart uttvättad så många gånger jag har fått tvätta den!
Men hoppas det blir bättre nu :)

Nu ska vi åka och hämta Milos nya vagn, Va tvungen att ringa runt till flera barnbutiker för den va slutsåld, Men så hade en butik i enköping den så nu blir det av dit :)

Hampus är så himla gullig :)
Springer runt och leker med silla som en galning och pussar på Milo hela tiden :)
Och säger att han är så söt :) Gulligt,
Sen va han så gulllig igår , Han kallade mig mamma :)

Hampus - Mamma!!
Mikaela - Hampus , Jag heter Mikaela
Hampus - Men jag vill kalla dig mamma <3


Mammas skitgris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0