I helgen

Skulle det ha varit våran barnfria helg, Men det slutade med att vi hade alla barnen hemma :)

I lördags blev det lite rensning på baksidan, Erik gjorde allt medans jag tittade på :P
(hjälpte till lite )

Sen åkte vi och köpte mat till barnen och så klart lördagsgodis ville dom ha :)
Kvällen blev en myskväll

Igår så åkte vi iväg till eriks pappa, och solade, erik städade bilden och barnen sprang och lekte med farfar, Hur glada som helst :)
Min lilla skrutt kröp runt i gräset och lekte i sandlådan :)
Tycke om det jätte mycket,

Lillen och jag ska gå ut på en promenad med hunden nu , Sen blir det att hänga upp tvätten och städa undan lite, efter att jag klippte erik sent i går kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0