Flen

Jag och Milo åkte till Flen ihelgen till mamma och hälsade på :)

Mamma passade Milo mycket så på morgonen passade jag på att sova.
Milo vaknade upp på lördagsnatten vid halv 2, Så jag fick vara uppe med han tills halv 4, Men då sov han till 10:30, Då tog mamma upp han, och jag fick vila mig lite till :)

Nu börjar all min post komma hit, Och Milo ska snart till BVC här i kungsängen,, Har inte varit på BVC p länge, Så det ska bli intressant.

Idag
Har man städat lite,, Milo fick sitta med mamma inne i badrummet när jag skulle duscha tyckte han va jätte kul, När han fick sitta och bortsa tänderna helt själv :)
Milo älskar mammas hårfön också, Tycker den är jätterolig :)

Nu ska man göra mat till Lillen sen ut och gå lite kanske .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0