Milo

Har kommit hem från mamma nyss åt god mat och fick efrerrätt :) Mamma har fixat så vi ska äta mat hos henne varje söndag och det tyckte jag skulle bli kul :)

Igår va jag och Milo hemma hos Jennifer & Anton :) Hade trevligt och anton är så gullig ca fyra månader imellan Milo och Anton.

Nu sitter lillen i babysittern medans mamma ska betälla hem lite bilder på honom <3
När han sitter och pratar och skrattar så gör det mig så glad även om man har haft en dålig dag så gör han den dagen till den bästa , Och det känner jag varje dag han är min son och jag älskar honom över allt annat <3

Blir och sova tidigt ikväll ska upp tidigt imorgon och följa med mamma till katrineholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0