Borta........

Idag åkte jag med mamma och syster till katrineholm, Vi åkte vid nio kom hem vid ett,
Sen åkte rebecka och jag tillbaka till katrineholm med pappa han skulle köpa en tröja.
Då passade jag på att köpa ett bar byxor :)
Sen kom jag hem till halv åtta helt slut sitter jag här nu , Ska sova när som helst
Lillen va helt slut somnade direkt efter han fick mat och bytt blöja <3



Min lilla kille har ca.30 Nappar kan aldrig hålla mig att inte köpa :P Men har gjort det ett bra tag nu tills idag :P
Fast dom betalade mamma så jag slösade inga pengar på fler nappar, Killen är ju inte precis så glad när man slösar flera hundra bara på nappar :)

Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0