Ut mot landet

-4 dagar till Milo och jag ska till pappa
-4 dagar tills jag betsäller min kamera
-5 dagar till vi ska till ikea i linköping

Ska bli roligt att åka till pappa i helgen , Vi ska på "Utflykt" till linköping , först till ikea sen babyproffsen, Sen blir det av dit pappa ska :P

När jag va mindre så brukade Pappa, Jag och min bror jimmy åka på utflykt till linköping en gång om året :)
Tyckte alltid det va så roligt att bara få umgås med dom :)
Den här gången har jag med min underbara son med mig och då blir det ännu bättre <3



Pappa och jag ( Inte världens bästa bild )

Kommentarer
Postat av: rebecka

det ska bli kul att åka till IKEA, och jag vill ha mina skor idag =)

2010-02-23 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0