Rädd

Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv

Lillen ramlade och slog i sitt lilla huvud igår :(
Fick panik, Kände mig hjälplös när mammas kille grät som jag aldrig har hört honom göra :(
HEMSKT
Men tog upp honom i min famn , tillslut slutade han gråta, Men då grät jag :(
Blev så J*vla rädd, kan inte förstå att min lilla bebis gjorde illa sig :(

Han blev glad efter några minuter i mammas famn <3
Men nu känner jag att han ALDRIG får sitta på golvet någe mer!


Idag kommer syster Becckis hit och vi ska göra ett försök att färga mitt hår,
Men om det inte går som jag vill då blir jag BRUNETT!



Mammas älskling <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

NNNAW :(

2010-02-26 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0