Min Bror

Min bror blir 20 på måndag


Är så stolt att vara lillasyster till min bror som redan blir 20 på måndag :)
Tiden går fort när man har det bra :)

Kan inte tänka mig en annan bror som jimmy , även om vi inte har världens bästa kontakt med varanda,
Men jag älskar min bror och kommer alltid göra :)

Så glad att han har världens snällaste och goaste tjej också :)


Han är verkligen världens lyckligaste bror som har sin underbara tjej Hulda :)
Tack Hulda för du gör min bror lycklig <3




Min bror Jimmy <3

Jimmy med sin tjej Hulda :)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Naww va gulligt att du älskar din bror så högt på jorden =)

Man ser att ni är syskon.

Och vilken tur att han har en sån fin tjej som hulda, som gör honom lycklig =)

Och ett STORT GRATTIS till jimmy :D

2010-02-24 @ 11:58:49
Postat av: Hulda

Naaaw! blir ju helt rörd och grejer :)

Jag är väldigt säker på att han älskar dig lika mycket, bara att han är för tuff för att säga det;)

:):) jag är glad att han har en så snäll och söt syster!

2010-02-24 @ 12:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0