Hemsk dag igår :(

Va ute med syrran på kvällspromenad med hunden igår,
Hon sprang jag kommer efter hon ut på vägen, jag efter och kommer det inte en BIL? jo det gör det hunden och jag är tio cm ifrån bilen :( Men så jävla glad att bilen stannade , HEMSKT ju, trodde min hund skulle dö igår :(
Tog en timme för mig att bli av med chocken, Nu kommer jag aldrig gå med hunden lös..


6/2-10
Idag blir min älskade son hela 7 Månader <3
Vart har alla månader tagit vägen , Det har gått så fort ,
Kan inte förstå att om 5 månader är min kille 1 år :)
vart försvinner tiden ?

Älskar min son över allt annat i världen , Han är MAMMAS ALLT <3




Lille vovven 9 veckor :)





Mammas älskling 7 Månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0