Åka snart

Sitter och väntar på att lillebror ska vakna sen åker vi :)

Vadnade först av alla idag. 07:30, Lillen låg fortfarand och sov, och det är inte
vanligt att jag vaknar tidigare än lillen , men nu gjorde jag det :p
Gick på en promenad mer tre hundar, två stora och en liten, tyckte synd om den lilla :P
Hon blev rädd för hundarna :P

Nu tror jag min lillebror vakna så nu blir det frukost sen ÅKA :)
Blir många affärer idag :)


Ha det bra :)



Min lilla kille <3 Ca 1Månad


Lillens lilla hand <3


Kika lite :)


Pappa och Milo

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysigt =)



Det var roligt att va inne på IKEA :D:D

2010-02-27 @ 18:55:24
URL: http://rebeckaeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0