Ute


Jag & lillen har varit ute sen 09:30 idag :)

Så himla skönt , Vi har varit inne hos mamma och fikat , sen gick vi ut och gick, Så att Milo fick sova lite.
Sen gick vi förbi mamma igen, Blev sugen på en cola :P

Upp och hämta hunden sen ut igen :) Silla va jätte glad för att komma ut, Sprang som en galning :P
Sen gick vi upp för att lämna hunden. och ut igen,
Nu gick vi upp till milos faster, innan så hälsade jag på mina gamla dagisbarn :)
Dom har blivit så stora :)

Nu sitter vi ute på trappen hos Milos faster och pratar och leker :)

Bilder från dagen :)


Fick sitta fast för första gången :)

Mammas allt <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, Jag saknar tiden då jag var mammaledig med långa vårpromenader

2010-04-12 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0