Promenad

Lillen och jag gick ut på en liten morgonpromenad :)

Jag vaknade 05:30 idag, Väckte barnen tog på dom, sen skulle dom till dagis, Lillen vaknade vid 06:30, Fick medicin och mat och en ny blöja sen somnade han om snällt :) Medans mamma va uppe och städa :)
Hängt tvätt, ställt in i diskmaskinen, dammsugit, och snart ska jag skura :)

Hoppas min lilla son blir bra snart, Hjärtat blöder när han är så här sjuk :( Hosta, täppt i näsan, Och hes är han också :/

Men i natt så sov han nästan hela natten, Vaknade bara upp lite runt två, Fick flaska sen somnade han om.
Annars har han inte sovit så bra, men nu börjar det komma igång :) Skönt för mamma :P


Mammas sjukling :/

Mamma & Son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0