Min sjukling

I onsdags så va vi i Flen en stund, Fixade lite på banken, Skulle fixa intenetbank, Men sen när man kommer hit igen, Så funkar inte skiten att logga in med :(
Men det fixar dom sen.

Kom tillbaka till kunsängen vid sju, Men då åkte vi till astridlindgrens sjukhus, För att kolla milo, Hade så förjävlig hosta, Förra gången så skicka dom bara hem oss, Men inte nu för jag tänkte inte gå där ifrån tills min son hade fått medicin, Det är ju fan inte normalt att hosta så man spyr!!
Men sen fick han sin medicin då va mamma glad :)

Så nu några dagar framåt så blir det bricanyl och mollipect för Milo .
Snart blir min lilla pojke bra igen :)<3

Idag är det valborg , Så det blir att hitta på något roligt med barnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0