Bra

jag & Milo sitter uppe i kungsängen och har det bra :)

Lillen har blivit en liten nattuggla, Han sitter uppe nu, Så får se när han somnar inatt
hostan har kommit tillbaka och det är inge roligt :(

Moster va med oss några dagar men sen så skjusade vi hem henne i går, Blev en lång biltur men så jävla skönt :)
Har åkt mycket bil dom här dagarna :)

Igår grillade vi , Så gott :) Har en bra kock :P
Sen skulle det bli en film men så somnade han :)

Idag kom hans barn hit :)
Idag tyckte wilma om mig :) & hampus va så söt som vanligt, Va så duktig och ville hjälpa till hela tiden.

Imorgon kommer vi hitta på saker med barnen , Blir någ en biltur sen lekparken om det är fint väder.
Kanske blir att grilla imorgon också.

Fattar inte hur en människa kan vara så jävla SJUK som DU!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

när kom dom hem? träffade du henne? :O

HALLÅ???

2010-04-25 @ 12:15:59
URL: http://rebeckaeriiiksson.blogg.se/
Postat av: JONNY

hej ring mig när du läser det. morfar

2010-04-25 @ 16:20:24
Postat av: moster

har du fått reda på hennes "hemliga" blogg än?

isåfall skicka den till mig ;) jag vill också läsa :) Hoppas du har det bra i stockholm.

pussa milo åt mig :D

2010-04-26 @ 08:15:15
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Vilken mysig blogg du har,

här kommer jag kika in fler gånger! :)



Supersöt son också.



Ha det bra :)

2010-04-26 @ 10:58:24
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0