7 April 2010

Idag är jag trött.!

Lillen har fått för sig att vakna på nätterna, Kanske är för hans tänder, Vet inte.
Men han somnade vid 20:00 sen vaknade han vid 00 och det kändes inte så kul, När man bara hade somnat en timme innan , Men vad gör man :P
Sonen ville upp, Då går man upp, Han somnade om vid 01:30.
Sen vaknade han klockan 07:00 i morse
Idag åt han gröt till frukost , Det tyckte han jätte mycket om :)

Sen blir det väl burkmat för honom till lunch :)
Han är så duktig när han äter :) Öppnar munnen när han ser skeden komma :)
Så gulligt ,

Milo har fyra små tänder som tittar fram :)
Och igentligen är han ca 6,5 Månad , Men vet inte hur jag ska "Räkna" hur gamal han är?
För mig är han min son på 9 månader , Men han kanske är lite sen i utväckligen , Det vet jag inte, Men alla får ju tänder olika så för mig så har han fått tänder vid 8-9 månader, Men läkarna säger ju en annan sak! Att vi ska räkna honom som 10 veckor för tidig, Men det skiter jag i.

Min son är 9 månader, Och han kankse äns inte är sen med utväckligen!!!
Det vet man ju inte än,
Alla barn tar sin egna tid!




Så här sött sov min kille igår<3




Kommentarer
Postat av: Jasmine - Gabbes mamma

hej! tänkte på det där du skrev om hur gammal man ska räkna att han är.



Tänk såhär; han är född tidigare än han var beräknad till och därför kan han vara senare i utvecklingen ä vad andra 9 månaders bebisar.

men det är ju som du säger, alla barn kräver sin tid i utvekligen och alla är ju olika!



Han är så söt din son!

Kram!

2010-04-07 @ 10:27:19
URL: http://mammasvilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0