26 April 2010

Fick sova ända till klockan 10 idag :) Behövde verkligen det,

Lillen är alltid så snäll på morgonen .
Han har blivit så duktig min lilla bebis, Kan sitta jättebra nu, Sätter sig upp på 2sek,
Har börjat krypa lite nu, så himla duktig.

Idag blir det en promenad, Sen vänta tills man ska med och hämta hans barn vid halv 4.
Efter det blir det stan kanske, kolla par byxor till mig & till han :)

Har gått ner 2 kg nu på en vecka, fast jag inte gjort någe,Så måste ha nya byxor för dom har blivit så stora på mig nu :/Sen är det bara nått kg kvar sen är jag helt nöjd med vikten :)

Jag är helt beroende av vanilj cola, Har inte druckit det på länge, Sen fanns den här uppe och både rebecka och jag satt och drack mycket av den :) Gott Gott :P

Nu ska jag lägga en trött kille :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0